top of page
Image by Timothy Hales Bennett

ADS OP FACEBOOK
EN INSTAGRAM

Op Facebook en Instagram werken advertenties door adverteerders in staat te stellen doelgericht te adverteren aan specifieke doelgroepen. Hierdoor komt jouw advertentie van je bedrijf uit bij mensen die het meest waarschijnlijk je product/dienst gaan aanschaffen.

WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN SOCIAL MEDIA ADVERTISING?

Stel je voor dat je een opkomend online kledingmerk bent dat net begint met het aanbieden van trendy en duurzame kleding. Je hebt fantastische stukken, maar nog geen grote naamsbekendheid. Hier komen de voordelen van social media marketing om de hoek kijken. Door doelgroep thema's zoals mode, duurzaamheid en uiterlijk in te vullen, bereik je mensen die hierin geïnteresseerd zijn en actief bezig zijn op Facebook en Instagram, waar ze jouw advertenties te zien krijgen.

Daarnaast biedt social media marketing je de kans om campagnes te lanceren en acties te promoten. Of het nu gaat om een speciale korting of een limited edition item, je kunt social media gebruikers op de hoogte stellen en betrekken bij speciale gebeurtenissen, wat de buzz rond je merk vergroot.

De meeste mensen moeten een advertentie ongeveer 8 keer zien voordat ze daadwerkelijk actie ondernemen, zoals op een link klikken of naar je social media profiel gaan. Daarom is het belangrijk consistent te blijven in je social media advertenties. Een advertentie slechts twee weken draaien levert weinig tot niets op. Het handhaven van een constante aanwezigheid is essentieel voor een effectieve marketingstrategie op social media.

VOORBEELDEN VAN EEN PAAR VAN ONZE ADVERTENTIES

Schermafbeelding 2024-02-03 144617.png
Schermafbeelding 2024-02-03 144704.png
bottom of page